طراحی هویت بصری

طراحی و ساخت هویت بصری برند

طراحی هویت بصری در ریول ایجنسی / در برندسازی، آنچه که می بینید، هویت بصری یک نام تجاری است. بنابراین طراحی هویت بصری و سازمانی در برندینگ و مارکتینگ تاثیر بسیار زیادی دارد. هویت بصری این است که چگونه ادراک را شکل می دهید و از طریق عناصر قابل مشاهده نام تجاری خود به تصویر می کشید.

تصاویر یک شکل قدرتمند برای برقراری ارتباط هستند. آنها در سطح اولیه و احساسی صحبت می کنند و بنابراین متقاعد کننده تر از کلمات هستند.

اما درکنار قدرت بالای ارتباط مسئولیت بزرگی ایستاده است:

باید پیامتان را درست به مخاطب ارسال کنید.

برای اطمینان از اینکه تصاویر شما به شیوه ای حرفه ای پیامتان را منتقل می کنند، تا آخر این پست با ما همراه باشید.

 

نمونه کارها

در این قسمت نمونه کار های آژانس تبلیغاتی گرافیکی ریوال ایجنسی در زمینه خدمات طراحی هویت بصری را مشاهده کنید.

طراحی هویت بصری در ریوال ایجنسی

 

طراحی هویت بصری برند انرژی بالا

 

 

طراحی هویت بصری برند شخصی آقای حامد کاظمی

 

 

تعریف

هویت بصری چیست؟ هویت سازمانی، هویت شرکت یا هویت نام تجاری، تصویر کلی از یک شرکت، ابرشرکت یا یک کسب‌وکار در ذهن عموم مردم، مانند مشتریان، سرمایه‌گذاران و کارمندان می‌باشد.

هویت بصری همه اطلاعات تصویری و گرافیکی است که بیان می کند که یک مارک تجاری کیست و آن را از بقیه متمایز می کند.

به عبارت دیگر ، همه آنچه را که مشتریان می توانند مشاهده کنند، از لوگو گرفته تا طراحی داخلی یک فروشگاه، توصیف می کند.

اهداف هویت بصری:

  • تاثیر احساسی بر بینندگان
  • درک صریح بینندگان از ماهیت نام برند و خدمات/محصولات ارائه شده
  • برای یکپارچه سازی بخش های مختلف یک تجارت با تصاویری حرفه ای

سفارش 

هویت شرکتی یک راه حل کامل گرافیکی شرکت است که از آن برای معرفی خود به مشتریان بالقوه خود استفاده می کنید.

ویژگی اصلی آن سبکی است که در هر عنصر طراحی گرافیکی هویت شرکت قابل تشخیص است.

اگر می خواهید هویت سازمانی خود را خاص و شیک جلوه دهید، می توانید با تیم گرافیکی تبلیغاتی ریوال در تماس باشید.

برای ثبت سفارش طراحی هویت بصری ریوال از بخش ارتباط با ما، با تیم ما در تماس باشید.

شرکت طراحی هویت بصری ریوال ایجنسی

برند شما نماینده ی شخصیت شما است. شخصیت آن را می توان در تصویری که منعکس می کند و نحوه ارائه آن در بازار و هنگام ارتباط با گروه هدف نشان داد.

این شرکت دارای هویت خاص خود است و هرگز نباید ارائه آن را به شیوه ای شیک ، حرفه ای و مفهومی روشن فراموش کنید.

اجازه دهید تیم خلاق ریوال ایجنسی ، هویت بصری شرکت شما را بسازد و از ضمانت حرفه ای بودن تیم طراحی ریوال، اطمینان داشته باشید.

    طراحی هویت بصری برند

    در این قسمت چگونگی ساخت و طراحی هویت بصری ریوال در برند را بیان می کنیم.

    1. برند خود را مشخص کنید

    هویت برند شما باید تصاویر را هدایت کند، نه برعکس.

    به هر حال ، تصاوير شما به منظور بيان هویت شما هستند، بنابراين منطقي است كه ابتدا نشان دهید کارتان چیست.

    در کل لازم نیست همه جنبه های برند خود را برسانید. اما باید در مورد اصول استراتژی نام تجاری خود تصمیم بگیرید:

    1. پیام شما چیست؟
    2. ارزش های اصلی شما چیست؟
    3. برند شما چگونه به مردم کمک می کند؟
    4. مشتریان شما چه کسانی هستند؟
    5. شیوه ارتباطی شما چیست؟

    2. عناصر 

    برای طراحی هویت بصری که برای مردم طنین انداز است، ابتدا باید بدانید تصاویر چگونه صحبت می کنند.

    اینجاست که طراحی گرافیک اهمیت پیدا می کند – دقیقاً به همین دلیل به عنوان “ارتباط بصری” نیز شناخته می شود.

    بسته به نحوه پیاده سازی آنها ، هر یک از اجزای اصلی طراحی دارای ارتباطات داخلی است که با مشتریان برقرار می کنند. البته فقط تعداد کمی از آنها برای برند خاص شما مناسب خواهند بود.

    به عنوان مثال:

    • برخی از فونت های برند ممکن است قدیمی خوانده شوند و برخی دیگر مدرن.
    • برخی از معانی رنگ ، اشتیاق را منتقل می کند ، در حالی که برخی دیگر خنکی را بیان می کنند.

    3.رسانه ها

    هیچ هویت بصری در خلا وجود ندارد: هنگامی که هر بخش بصری را توسعه می دهید، بالاخره زمان ارسال آن به دنیای واقعی یا دیجیتالی فرا می رسد.

    هویت بصری برای یک برند آنلاین به طور طبیعی متفاوت از یک مارک آجر و ملات است، جایی که تجربیات لمسی مانند بافت و برش های مرده تا حد زیادی با مصرف کنندگان همراه خواهد بود.

    رسانه های مختلف حتی می توانند نحوه برخورد عناصر بصری برند شما را به شدت تغییر دهند: رنگ هایی که در حوزه دیجیتال روشن به نظر می رسند هنگام چاپ تیره تر می شوند.

    اجزا

    هویت بصری در اصل زبان بصری یک نام تجاری است. به این ترتیب ، عناصر فردی آن، مانند کلمات، اجزای سازنده ای هستند که به پیام رسان اجازه می دهد معنا ایجاد کند.

    در اینجا ، ما این اجزا را جداگانه باهم مورد بررسی قرار می دهیم:

    1. گرافیک: گرافیک، در حوزه هویت بصری، دارایی های تصویری هستند که ترسیم یا طراحی می شوند. آنها می توانند به سادگی فرم ها و شکل ها باشند، یا می توانند پیچیده تر باشند، مانند لوگو، نمادها، یا حتی تصاویر یا انیمیشن.
    2. تایپوگرافی: تایپوگرافی شکل یا ظاهر متنی است که در مارک تجاری خود استفاده می کنید. انواع مختلفی از فونت ها وجود دارد و هر کدام می توانند تأثیر متفاوتی بر بیننده داشته باشند، از جمله درجات مختلف خوانایی آنها. در طراحی هویت بصری، باید علامت کلمه لوگوی خود، فونت عنوان و فونت بدنه (که باید خوانا ترین آنها باشد) را در نظر بگیرید.
    3. پالت رنگ: رنگ برای شناسایی یک نام تجاری از طریق طرحی از نمادها، سایه ها و… استفاده می شود.(البته بیشتر از سه رنگ توصیه نمی شود). هنگامی که رنگ ها به درستی مورد استفاده قرار گیرند، می توانند قوی ترین تأثیر را بر بیننده بگذارند.
    4. تصویرسازی: تصویرسازی در واقع عکاسی، محتوای ویدئویی و همچنین افرادی را که در تبلیغات به عنوان “تصویر” زنده از نام برند عمل می کنند، توصیف می کند. تصویر عنصری است که بیشترین ارتباط را با مخاطب برقرار می کند.
    5. لوگو و برندینگ: طراحی لوگو و برندینگ در قلب طراحی هویت بصری در ریوال است. لوگو مهمترین نماد برای برند است و بخش زیادی از گرافیک، رنگها و گزینه های تایپوگرافی هویت بصری را نمایش می دهد. این دسته همچنین شامل موارد بصری مانند کارت ویزیت، سربرگ و کاورهای شبکه های اجتماعی است که هدف آن در درجه اول متفاوت نشان دادن نام برند است.

    سوالات متداول

    در این قسمت به بررسی سوالات متداول مشتریان عزیز در زمینه طراحی هویت بصری ریوال ایجنسی می پردازیم.

    سوالات متداول درباره طراحی هویت بصری

    طراحان هویت بصری ریوال چه می کنند؟

    طراحان هویت برند در ریوال از استراتژی برای ایجاد عناصر بصری برند شما استفاده می کنند.

    این عناصر شامل لوگوی شما ، پالت رنگ ، تایپوگرافی ، سبک تصویر و ظاهر و ظاهر کلی شما است.

    اینها باید مختص شرکت شما باشد. آنها باید در نشان دادن نام تجاری شما کمک کنند.

    یک طراح هویت نمی تواند تسمه نقاله در کارخانه شما را سریعتر اجرا کند یا به شما بگوید کدام کارمند را استخدام کنید. اما ما می تواند با ایجاد یک ظاهر و احساس مناسب ، تصور عموم را از شما تحت تأثیر قرار دهد.

    چگونه شخصیت نام تجاری خود را پیدا کنم؟

    نکات زیر را دنبال کنید تا نام تجاری خود را مشخص کرده و هویت خود را افزایش دهید.

    • دلیل فروش خود را مشخص کنید. به راحتی می توان گفت که شما در حال فروش خودرو یا توسعه وب سایت هستید. اما این به اندازه کافی عمیق نیست که در ساختن برندتان به شما کمک کند.
    • ارزشهای خود را کشف کنید
    • مخاطبان خود را به خاطر بسپارید
    • تداوم ایجاد کنید.
    • اجازه تطبیق دهید.

    اجزای طراحی هویت بصری شامل چیست؟

    طراحی هویت بصری ریوال شامل همه عناصر بصری مرتبط با نام تجاری شما از لوگو و تایپوگرافی شما گرفته تا رنگ ، طراحی بسته بندی محصول ، طراحی وب سایت و حتی گرافیک رسانه های اجتماعی شما می شود. این مثالها نشان می دهد که هویت نام تجاری شما چقدر قدرتمند است.

    قیمت طراحی هویت بصری ریوال چقدر است؟

    جهت اطلاع از تعرفه ها و قیمت طراحی هویت بصری ریوال با مرکز تیم متخصصین و طراحان حرفه ای در ریوال ایجنسی تماس بگیرید.

    0 پاسخ

    دیدگاه خود را ثبت کنید

    تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
    در گفتگو ها شرکت کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *